Du kan bruge processen til dokumentgodkendelse til at administrere din organisations dokumentarbejdsgang. Når du har oprettet dokumentbrugere og -godkendere, grænser for godkendere, notifikationer og stedfortrædende godkendere, kan du begynde at bruge dokumentgodkendelser.

Før du begynder at arbejde med dokumentgodkendelser, skal du oprette elementer, som f.eks. brugere og godkendere, erstatte godkendere i tilfælde af uddelegering samt mailbeskeder. Du kan finde flere oplysninger i Definere arbejdsgang for godkendelse.

Den følgende tabel indeholder en opgavesekvens med links til de emner, der rummer beskrivelserne af opgaverne. Disse opgaver vises i den rækkefølge, som de normalt udføres i.

Hvis du vilKan du se

Sende et dokument til godkendelse og opdatere dets status til Afventer godkendelse.

Sådan anmodes der om godkendelse af dokumenter

Identificere dokumenter, der afventer din godkendelse, og godkende dem.

Sådan godkendes dokumenter

Afvise en dokumentgodkendelsesanmodning og tilføje en bemærkning for at forklare hvorfor.

Sådan afvises dokumenter

Annullere dokumenter, der allerede er sendt til godkendelse, så de kan blive redigeret.

Sådan annulleres dokumentgodkendelser

Åbne et dokument igen, foretage ændringer og derefter godkende dokumentet.

Sådan ændres godkendte dokumenter

Se også